Beantwoord

storing DVS 200

  • 5 August 2020
  • 6 reacties
  • 256 keer bekeken

Ik maak gebruik van dvs 200 maar bij 1 televisie hapert het beeld en geluid en is er niet naar te kijken. Alle tips al geprobeerd. Gisteren gebeld met KPN maar kreeg helaas een niet geïnteresseerde medewerker aan de telefoon die ook van mening was dat een DVS 1200 niet de oplossing was. Graag tips of dit toch de moeite waard is ( wel weer een smak geld trouwens) 

bedankt 

icon

Beste antwoord door Alex7248 16 August 2020, 11:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Dan is uw electriciteitsnetwerk niet meer geschikt voor draadloze verbindingsets.  Dat kan komen door een ledlamp of dimmer of een telefoonoplader.  Het goedkoopste is een kabel trekken. Veel werk maar nooit meer dit soort problemen. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Alex, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Hoe brandt het middelste lampje op de adapter bij je televisie? Groen/oranje/rood? 

Zou je dat setje ook als volgt helemaal willen resetten? 

Dan mag je alle draadloze adapters (bij de experiabox zit er ook 1) uit het stopcontact halen en 10 minuten stroomloos laten. Na die 10 minuten breng je de adapters bij elkaar en steek je ze in elkaar. Dat blok wat je dan hebt stop je in een stopcontact en binnen 30 seconden hebben de adapters onderling weer een goede, schone verbinding. Je trekt de adapters dan uit elkaar en zet ze terug waar ze zaten. Let hierbij op dat de adapters rechtstreeks in een wandcontactdoos komen en dus NIET in een verlengsnoer.

 

Beste Alex, dit alles heb ik al geprobeerd maar dat was helaas niet de oplossing. Ik denk dat de  dvs 200 gewoon defect was en heb via marktplaats dvs 1200 aangeschaft aangezien er vanuit KPN helaas niet werd meegedacht en ik geen zin had om er al weer zoveel geld aan uit te geven. Na alle dvs 200 vervangen te hebben voor de dvs 1200 is het probleem opgelost.

Reputatie 7
Badge +24

We denken wel graag mee waar dit kan, maar in dit geval was inderdaad de oplossing om nieuwe(re) adapters aan te schaffen. Die DVS 200's had je, gok ik, ook al een tijdje. Op zijn minst een paar jaar. 

Soms is apparatuur aan vervanging toe. :wink:

Blij om te lezen dat alles weer goed werkt. 

Ik had gewoon pech met de persoon die ik aan de telefoon had. Jonge jongen die er niet zoveel zin in had. En ja klopt denk dat ze al wel 8 jaar oud waren. Bedankt voor je reactie 

Reputatie 7
Badge +24

Ik had gewoon pech met de persoon die ik aan de telefoon had. Jonge jongen die er niet zoveel zin in had. En ja klopt denk dat ze al wel 8 jaar oud waren. Bedankt voor je reactie 

Het warme weer doet gekke dingen met mensen. ;) Uiteraard graag gedaan. Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn.