Vraag

Storing thuisdiensten

  • 21 October 2020
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Had 2 oktober complete storing,woensdag 7 oktober kwam de monteur die kon het na lang zoeken ook niet oplossen en heeft een afspraak gemaakt voor de grondploeg voor vrijdag 16 oktober,niemand gezien maar in de loop van vrijdagmiddag bleek het weer te werken,nu gisteren 20 oktober ging mijn service lampje weer branden en had ik nog slechts 18mb download en 5 upload terwijl ik het snelst mogelijke abonnement heb ! een van de 2 dsl lijnen knipperde (weer) dus de pairbonding ligt in storing, servicetool geeft aan storing in wijkcentrale naar huis aansluiting vanmorgen gebeld en zouden het aan de backoffice doorgeven, en zouden mij bellen,komt er nu binnenkort een monteur of grondploeg om dit op te lossen of niet ? 
dit is zeer vervelend allemaal


2 reacties

probleem weer opgelost,je hoort wel niets van de backoffice maar ze gaan er toch snel mee aan de slag en hebben het (gelukkig) weer snel gefikst een van de redenen dat ik al meer dan 35 jaar internet van KPN heb ! bedankt KPN 👍🏻

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Dirk47, thanks voor je berichtje. Excuses dat ik er nu pas aan toe kom. Dat heeft te maken met de drukte. Ik lees dat je inmiddels geholpen bent. Wat fijn om te horen! En ook al meer dan 35 jaar klant, wauw! :grinning: Ik wens je een hele fijne dag!

Reageer