Vraag

superwifi!

  • 13 August 2020
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Vandaag krijg ik een doos met 3 x superwifi aan de deur.. ben ik vanavond dan blij of wat teleurgesteld??☺️☺️


7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Mario27,

Heb je ze inmiddels binnen en wat is je ervaring tot nu toe? :) 

Reputatie 3
Badge +1

Worden vandaag retour gestuurd, vind ze te groot..

Reputatie 7
Badge +16

Worden vandaag retour gestuurd, vind ze te groot..

Dat zijn bijna alle mesh wifi punten. Wanneer je dit product terug wilt sturen, neem dan voor een goede afhandeling en instructies eerst contact op met Ceva Logistics via 070-301 39 88 mocht je dit nog niet gedaan hebben. 

Reputatie 3
Badge +1

Is gister al gebeurd😉

Vraag me af hoe je het dán wilt oplossen. Een wifi-accesspoint is niet veel kleiner en heeft als nadeel dat er écht een utp kabel naartoe moet. Met de superwifi moet er één op bekabeld op de Experiabox. De anderen hebben dan alleen een stopcontact nodig.

Zo’n superwifi dicht tegen het plafond monteren zit toch niet in de weg? Is ook ‘voordelig’ voor het zendbereik op de daarboven gelegen etage. Geldt ook evt. voor accesspoint.

Reputatie 3
Badge +1

Ik wil die dingen niet in het zicht hebben

Ik wil die dingen niet in het zicht hebben

Hallo @Mario27 Geen ‘zicht’ dan ook geen bereik.

Kijk maar eens bij grote gebouwen zoals een ziekenhuis bijvoorbeeld, daar kunnen patiënten gratis gebruik maken van de lokale wifi en zie je overal van de wifipunten aan het plafond of hoog tegen de muur hangen, prachtig gezicht toch, industriële vormgeving, super modern.:relaxed:

 

Reageer