Beantwoord

superwifi adapter bestellen

  • 17 October 2020
  • 12 reacties
  • 130 keer bekeken

Help!

 

Ik heb een superwifi versterker van KPN maar nu is de adapter defect en kan deze echt nergens meer vinden! Ik ben dus naar de EP geweest voor een universele adapter met meerdere fittingen maar geen 1 past ook van andere winkels niet. Waar zijn de originele te krijgen/bestellen?

Ik ben er zeker van dat de adapter defect is omdat ik het heb geprobeerd met de ander en dan doet die het wel.

Groet L hartog.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 23 October 2020, 18:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Lhartog, ik reageer even in je eigen topic :slight_smile: Het is nog niet mogelijk om een losse adapter op te sturen, dus ik zal onze logistieke afdeling vragen om een nieuw SuperWifi punt voor je op de bus te doen!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

@Maja_  Done!:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +20

Thanks!

Ik heb het verzoek neergelegd bij de logistieke afdeling, als ze dit verzoek hebben behandeld zal je een sms ontvangen met informatie over je pakketje. Ik vermoed dat je 'm begin volgende week kunt verwachten!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Lhartog, ik heb nu het bericht ontvangen dat je verzoek op is gepakt :blush:

Er wordt geen pakketje opgestuurd, maar er is een koeriersafspraak gemaakt, daarom even de vraag of je 1 van mijn collega's aan de telefoon hebt gehad hierover? Lijkt me haast wel aangezien het anders lastig is om een tijdstip af te spreken waarop de koerier bij je langs komt, maar ik vraag het toch even na voor de zekerheid :wink:

Hoi @Maja_ klopt inderdaad ik kreeg een SMS hierover. Maar ik heb geen collega gesproken en vroeg me inderdaad dus al af hoe ik dit ging doen want de tijdstip die ze hebben gedaan ben ik niet thuis.

Reputatie 7
Badge +20

Dan ben ik blij dat ik het na heb gevraagd, ik ga er even een mailtje achteraan sturen met de vraag waarom deze keuze is gemaakt en of we dit kunnen wijizgen!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Lhartog,

Ik heb bericht terug ontvangen, de omruil kan nu gedaan worden bij een servicepunt, op een tijdstip dat jou dat uitkomt :blush:

Heb je weer een sms ontvangen met info hierover?

Ja heb ik ontvangen! Super bedankt voor de hulp @Maja_ 

Reputatie 7
Badge +20

Top! Graag gedaan!

Nu valt de afspraak die voor vanmiddag staat, niet meer te annuleren, er zal dus helaas een koerier voor niets naar je huis toe gaan. We kunnen niets doen om dat te voorkomen, hoe gek dat ook klinkt :confused: Je hoeft daar natuurlijk helemaal niks mee, maar ik vertel het wel even zodat je niet schrikt als je een briefje in de bus vindt, de omruil bij het servicepunt gaat gewoon door aangezien dit een nieuwe logistieke opdracht is :relaxed:

Reputatie 7
Badge +20

Alles inmiddels weer werkend @Lhartog?

@Maja_ als een trein! Super bedankt voor alle hulp:raised_hands:

Reputatie 7
Badge +20

:grinning: goed nieuws!

Graag gedaan :blush: