Beantwoord

Superwifi gekocht, maar heb geen Experia Box

  • 3 April 2020
  • 7 reacties
  • 100 keer bekeken

Hallo allemaal, 

Ik heb van de week super wifipunten gekocht, maar ik had pas later door dat die alleen werken met een experia box. Ik heb alleen een gare oude merkloze modem. Op de site kan ik niet vinden hoe ik zo’n experia box bestel. Ik heb echt dringend goede wifi nodig, ik ben docent en kan anders van huis uit de schoolexamens niet afronden… help!

icon

Beste antwoord door PeterG 3 April 2020, 11:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Geen enkel modem is merkloos. Is het misschien een speedtouch? De de SuperWifi's doen het zeker wel achter een andere router dan de Experiabox. 

Ja, ik heb nog eens gekeken. Speedtouch. Maar er wordt een experia box opgestuurd, ik denk dat het al is opgelost. Hoewel dat misschien niet eens nodig is, denk ik uit jouw reactie te begrijpen. Nouja, het komt denk ik goed.

Reputatie 7
Badge +24

Kan sowieso geen kwaad om die speedtouch te vervangen :thumbsup:

Holy sh**. Een speedtouch hoort niet eens meer in het bejaardenhuis, maar op de begraafplaats.
Toch niet ook nog een Motorola tv ontvanger (indien je ITV hebt)?

Makkelijkst: ruil 'm om via deze tool (deze kan je alleen gebruiken als je óók ITV hebt!)

Snelst: Bel naar KPN 0800-0402

Iets minder snel: wacht op een KPN moderator hier.

Voor een moderator je forumprofiel graag invullen. Daarmee geef je (tevens) toestemming dat ie met je gegevens aan de slag mag. Anders kan een mod hier niks doen. Plaats de gegevens uitsluitend in het profiel, ze zijn daar niet zichtbaar voor jan en alleman, en niet hier in het topic.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @EsterJ, dat is inderdaad een aardig oud model!

Maar er wordt een experia box opgestuurd, ik denk dat het al is opgelost. 

Heb je contact gehad met onze klantenservice hiervoor? Zo ja, dan lijkt me dat jouw probleem opgelost is. Zo niet, dan help ik je graag verder aan een nieuwe Experia Box! 

Reputatie 7
Badge +24

De tool van Peter zal ook alleen pas werken als je de Experiabox in gebruik hebt. Met de speedtouch zal die tool het niet doen denk ik :no_mouth:

Reputatie 7
Badge +21

@EsterJ, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je al een nieuwe Experia Box hebt, of dat ik dit voor jou in gang kan zetten?:relaxed:

Reageer