Vraag

SuperWifi werkt niet met mijn Experia Box V10

  • 16 March 2021
  • 7 reacties
  • 508 keer bekeken

Heb Exp. box V10 maar kan super wifipunten niet aangesloten krijgen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Tegen welke problemen loopt u?

Na aansluiting 1e wifipunt (bekabeld naar experiabox V10) gaat wifi lampje op experiabox uit maar krijg via wifipunt geen verbinding. KPN thuis App geeft aan dat ik nu 2e punt aan kan sluiten etc. Tweede punt ook aangesloten en opgestart doch zonder succes en nog geen verbinding. App geeft aan validatiefout.

Diverse malen geprobeerd om contact te krijgen met wifinetwerk (ook wachtwoord wederom ingevuld)doch zonder resultaat

(Na ontkoppeling super wifi punten weer via modemknop wifi weer verbinding met netwerk

Badge +19

Dat de wifi op de v10 uit gaat is normaal. Dat moet ook. Kan het zijn dat u een andere netwerknaam ziet als die u normaal gebruikt?

Volgens mij niet. Heb ook de beide wifipunten na instructie app via QR code aangemeld zodat zij de modeminfo over konden nemen.

Badge +19

Ik ben niet zo weg van die app. Standaard zijn de super wifi's te benaderen met http://192.168.2.151 het webpassword vindt u op de super wifi. U kunt dit het beste doen met een pc of laptop die met een kabel aangesloten is. Als u ingelogd bent kunt u daar de netwerknaam en wachtwoord aanpassen indien gewenst. Het lijkt er op dat daar het probleem te vinden is.

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @Opa Gerard, welkom hier op het forum! 

Wat fijn om te zien dat @Joep1965 jou al op weg geholpen heeft. Is het inmiddels gelukt met het aansluiten van de SuperWifi punten op de Experia Box V10? Werkt het naar behoren?

Badge

Ik ben niet zo weg van die app. Standaard zijn de super wifi's te benaderen met http://192.168.2.151 het webpassword vindt u op de super wifi. U kunt dit het beste doen met een pc of laptop die met een kabel aangesloten is. Als u ingelogd bent kunt u daar de netwerknaam en wachtwoord aanpassen indien gewenst. Het lijkt er op dat daar het probleem te vinden is.

Bedankt voor dit antwoord. Ik zat zelf dagen vast met de SuperWiFi, de app kon zelfs het modem niet meer vinden.