Vraag

telefonische aquisitie

  • 8 February 2021
  • 4 reacties
  • 207 keer bekeken

Waarom belt servicepunt-telecom naar mij voor een nieuwe aanbieding van mijn abonnement, wat later ook nog blijkt te gaan om een zakelijk account met een looptijd van 1 jaar.
Dat zou ik krijgen omdat ik al jarenlang klant ben van KPN. Waarom belt KPN mij niet zelf of via mijnKPN.
Via een sms zou ik dan een akkoord moeten geven.

Ik vertrouw deze zaken niet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Dat is verstandig en terecht dat u dat niet vertrouwd.

Zojuist ook gebeld… en abonnement afgesloten.

Is het niet te vertrouwen? Zijn we nu ergens ingetrapt? Of is het wel namens kpn? 

Badge +19

Heeft servicepunt-telecom je gebelt?

Ja dat klopt.Â