Vraag

Tethering via Bluetooth valt weg op iPhone 7

  • 13 February 2024
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Gegevens:Iphone 7

ios 15.8.1

bluethoot verbinding komt tot stand maar blijft niet constant

hotspot verbinding komt tot stand.

internet via de telefoon valt uit zodat de navigatie niet meer werkt door wegvallen koppeling.

Tomtom Go expert wifi verbinding.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Welkom bij de Community @Ontheroad! Ik ben niet echt bekend met dit type apparaat en deze constructie vrees ik. Het kan in zo'n keten dan op verschillende momenten fout gaan. Heb je het al eens met een ander toestel getest? 

Je kunt beter tethering via WiFi doen @Ontheroad , veel sneller.

 

Reputatie 7
Badge +21

Je kunt beter tethering via WiFi doen @Ontheroad , veel sneller.

 

Het is de keus van TomTom om de GO Exclusive te koppelen met de smartphone via Persoonlijke hotspot/ Bluetooth-tethering voor de TomTom Services zoals realtime verkeersinformatie en waarschuwingen voor flitsers.
 

Dank jullie wel voor het meewerken.

Even voor de situatie.Deze verbinding heeft al een paar gewerkt.Volgens Tomtom moet de bluethoot koppeling en ook de hotspot verbonden zijn.Dus onderweg via de mobiele telefoon.Thuis op mijn vast wifi netwerk ondervind ik geen probleem.

 

mijn gedachte dat er iets mis was met de mobiele verbinding naar mijn mobiel netwerk.Misschien de instellingen verkeerd maar ik zou niet weten hoe dat moet.

Met vriendelijke groet

@Ontheroad 

Je zou op je mobiel in de rubriek ‘opties voor resetten, in de hoofdrubriek 'systeem’ eens wifi, mobiel en Bluetooth kunnen resetten en dan weer opnieuw de verbindingen ‘opbouwen’ @Ontheroad 

Reageer