Vraag

Thuisnetwerk weer compleet krijgen door KPN Box 12 te vervangen voor mijn Asus box?

  • 12 March 2023
  • 5 reacties
  • 126 keer bekeken

kan kpn box 12 vervangen worden door mijn asus box of hoe krijg ik anders mijn thuis netwerk weer compleet

Ā 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 5

@CorFCMĀ 

Het is heel lastig om met de informatie die je verstrekt een antwoord te geven op je vraag.

Wat voor verbinding heb je bij KPN , glasvezel of DSL , is dat internet Ć©nĀ TV Ć©n telefoon?Ā 

Wat is het type van je Asus router en wat bedoel je met ā€œhet thuis netwerk weer compleet makenā€?

Ā 

Reputatie 3
Badge +2

Hier staat iets over een Asus router, zonder IPTV:
Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @CorFCM, is het inmiddels gelukt met de Asus router? Nog een ander topic waar je wellicht baat bij hebt:Ā 

Ā 

Reputatie 7

Ook deze github is wellicht interessant voor jou.

Sorry ik had even geen tijd om te reageren het probleem lag niet bij KPN maar bij Microsoft.

MaarĀ  dit gebeurde gelijke tijd met aansluiting glasvezel KPN.

ik kan normaal casten naar elke tv of stereo in mijn huis of streamen van TV naar elke computer.

dat was in ene over.

nu blijkt dus dat je in Windows 11 eerst de externe harde schijven moet toevoegen aan de juiste bibliotheek hetzij video/muziek/of foto's.

ik hoop dat ik het zojuist verwoordĀ Ā Ā heb

voor de duidelijkheid TV + stereo be draad aangesloten op KPN V12 be draad naar ASUS RT-AC88U-10A8 hierop zit Computer en de eventuele draad loze laptops

Hopende anderen ook zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten

CorFCM