Vraag

TP link verbruik

  • 16 April 2020
  • 3 reacties
  • 159 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi lezer,

Ik ben VvE bestuurslid.

De VvE heeft geen eigen internet aansluiting.

Nu wil ik mijn kpn modem gebruiken voor het doorgeven van de zonnepanelen opbrengst.

Dus een UTP kabel van de inverter naar mijn WCD in de kelderberging met eigen elektra. Acht etages hoger op dezelfdeĀ fase de tweede TP1200 etc. Ingeprikt in de V10 prima werkt. Nu het volgende verbruik per TP 0,1 Amp. Kom ik op ā‚¬93 pj elektra verbruik op mijn meter.

Het sommetje klopt maar is het verbruik de hele tijd de 23 Watt?

Ā 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ā 

Ā 


3 reacties

Deleted

Hoi lezer,

Ik ben VvE bestuurslid.

De VvE heeft geen eigen internet aansluiting.

Nu wil ik mijn kpn modem gebruiken voor het doorgeven van de zonnepanelen opbrengst.

Dus een UTP kabel van de inverter naar mijn WCD in de kelderberging met eigen elektra. Acht etages hoger op dezelfdeĀ fase de tweede TP1200 etc. Ingeprikt in de V10 prima werkt. Nu het volgende verbruik per TP 0,1 Amp. Kom ik op ā‚¬93 pj elektra verbruik op mijn meter.

Het sommetje klopt maar is het verbruik de hele tijd de 23 Watt?

Een hoop informatie, maar wat wil je nu zeggen?

Verbruik van electronica zoals de ExperiaBox v10 zul je eerder op het punt van de 12V connector van de voedingsadapter moeten meten. Op 230V heb je kans dat er een zeer grote meetonnauwkeurigheid is. Voor zover ik weet kan de voedingsadapter max 2A bij 12V, maar dat zul je zelf moeten kijken. Ook wat ā€˜TP1200ā€™ is of kan. Kijk ook in de datasheet van de ExperiaBox v10, wat het verbuik zou zijn onder diverse omstandigheden.

Reputatie 3
Badge

Het gaat alleen om het TP1200 verbruik, niet de eigen modem.

Ik heb net de handleiding gevonden met het standby verbruik.

DatĀ valt alles mee 0.7 Watt per stuk.

Ik kan dat meerverbruik best dragen en hoef het niet te gaan claimen bij de VvE .

Dus ik heb geen vraag meer.

Gr Wim

Reageer