Beantwoord

TP link X50 en KPN decoder elke dag herstarten door foutcode stb-nmc-400

  • 21 July 2022
  • 1 reactie
  • 252 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi allemaal,

Even een vraagje want ik kom er even niet uit.
Momenteel heb ik een bonded VDSL verbinding 200/60 super tevreden mee. 
Het modem een Experia box V10 hang in de meterkast. 
Vanaf de meterkast gaat er een UTP naar de huiskamer. Er gaat een UTP naar de eerste verdieping en een UTP naar de zolder.
We zijn net verhuist en alles werkt (bijna) perfect.
De eerste week hebben we de KPN decoders rechtstreeks met UTP aangesloten en dat draaide goed.
Nu heb ik een TP link X50 setje gekocht met 3 satellieten. Voor elke verdieping 1
De X50 deco’s staan ingesteld als Accespoint en zijn allemaal bedraad aangesloten UTP kabels.
De KPN decoder heb ik achterin de X50 gedaan en via weblogin heb ik IMGP-snooping aangezet.
Dit werkt allemaal goed. Alleen moet ik 1x per dag de KPN decoder en de TP link herstarten omdat we deze melding krijgen.

 

Foutcode:stb-nmc-400

Het zou gewoon moeten werken zie onderstaande link en dan de reactie van Triple_NL

Zie ik iets over het hoofd. 

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 25 July 2022, 21:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @robbert99, welkom op ons forum! Inhoudelijk heb ik er niet zoveel verstand van maar er zijn wel een paar handige topics. Je noemt er al eentje maar ik zet de andere topics er toch ook even bij.