Beantwoord

TPLink Wifi netwerk achter de V10A. Hoe krijg ik de wifi op de V10A nu uit?

  • 9 March 2023
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb een TPLink Wifi netwerk achter mijn Experiabox 10a. Ondanks alle topics hierover zie ik niet hoe ik de Radio van de Wifi op off kan zetten op de Xperiabox. 

icon

Beste antwoord door Radioman 9 March 2023, 15:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 5

@Roelieman

Op de v10A zit aan de zijkant een knop waarmee je de wifi aan en uit kan uitzetten:

WPS / Wifi

Hiermee kun je apparaten verbinden met de wifi zonder het wachtwoord te hoeven ingeven. Druk 2 seconden op de WPS knop aan de zijkant. Je hebt dan twee minuten de tijd om je apparaat via WPS te verbinden.

Deze zelfde knop is ook te gebruiken om de wifi aan of uit te zetten. Druk hem daarvoor 10 seconden in. Het wifilampje gaat dan aan of uit om aan te geven dat het gelukt is. 

 

 

Ook in de gebruikers interface zit een optie waar je wifi kunt uit zetten. ( zie rode pijl)

Wees je ervan bewust dat er op sommige plaatsen in de gebruikers interface dan nog steeds staat dat de WIFI aan is wat natuurlijk zeer verwarrend is. Maar de WIFI staat echt uit!

Dank, Had die button al uitgezet maar werd inderdaad op het verkeerde been gezet door andere plekken in de interface