Vraag

Traag internet via wifi op Playstation 4

  • 15 February 2021
  • 3 reacties
  • 312 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al erg lang een probleem met het internet. Omdat de playstation best ver van de modem vandaan is is hierdoor het internet op de playstation erg langzaam en loopt ook vaak vast. Heeft iemand misschien tips of oplossingen hiervoor. Een wifiversterker misschien?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @anouarr , de beste oplossing is de playstation bekabeld aan te sluiten.

 

 

Reputatie 3

de wifi ontvanger van de PS4 ia bagger hier hangt die aan de kabel en gaat als een rakket :)

Reputatie 6
Badge +10

Welkom @anouarr op ons forum!


Als fervent PS4 gebruiker myself zou ook mijn eerste advies zijn om je PS4 met een kabel aan te sluiten op het modem. Ik kan me voorstellen dat dat niet altijd te realiseren is, maar als je ook een tv-ontvanger van ons bij je PS4 in de buurt hebt staan is er nog een andere optie. Je zou dan nog een switch er tussen kunnen plaatsen. Vanuit de switch doe je dan 1 kabel naar de tv-ontvanger en 1 kabel naar de PS4. Dan heb je de PS4 ook bekabeld.

Is dat ook geen optie dan is het een kwestie van je wifi signaal optimaliseren. Ben je bekend met de Wifi manager? Deze analyseert en optimaliseert je wifi verbinding en is zeer bruikbaar om je wifi snelheid te optimaliseren.

Mocht je er niet uitkomen laat het dan even weten door middel van een reply op dit topic. Vergeet dan niet om je profiel alvast in te vullen met de gegevens die ik nodig heb om je account erbij te pakken.

"for the players!”