Beantwoord

Timeout op login via camerasysteem met DMSS app

  • 28 March 2024
  • 6 reacties
  • 196 keer bekeken

Heb sinds problemen met inloggen op 2 verschillende camerasystemen via 4G.  Geen beeld, melding login time-out.  Via de WiFi heb ik wel beeld (op elk willekeurig wifi netwerk, niet perse het netwerk waar de camera op zit). Ik gebruik de DMSS app.  Iemand enig idee?

Ik lees in andere posts dat een expert het heeft opgelost, maar kan de oplossing nergens meer lezen.

icon

Beste antwoord door Mikmak123 2 April 2024, 06:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Frank Go, welkom! Wat een vervelend probleem :-(. Ik zie inderdaad twee topics hierover en in beide topics wordt aangegeven dat het opgelost is door een deskundige, maar niet wát nou de oplossing was. Lastig! Wel zie ik nog een ander topic waar wat meer informatie in staat, wellicht kan je daar iets mee. Zo niet, kan je nog eens navraag doen bij het bedrijf van de camerasystemen of zij dit wellicht herkennen.

 

Zelfde probleem vanaf vorige week vrijdag. 
na wat puzzelen en poging via andere sim provider waarmee het wel werkte heb ik de APN settings veranderd naar die van Simyo.

APN: internet

naam: KPN

ww: gprs

 

en het werkt weer! Vraag me niet hoe?!

Hier hetzelfde . Via wifi kan ik wel in  m’n DMSS app  de camerabeelden zien en gek genoeg via m’n iPad ook met een KPN data kaartje erin ( dus wifi even uit ) en idem  als ik m’n iPad als hotspot gebruik ( zonder wifi ) dan gaat het ook prima via iPhone . Echter niet via 4G of 5G op m’n iPhone .  De truc met de APN settings die hierboven is vermeld werkt niet .

geen idee hoe ik dit gekke probleem moet oplossen 

Nieuwe DMSS app update vandaag heeft het probleem bij mij verholpen.

Dank voor alle tips, maar tot nu toe nog geen oplossing die werkt. App is up to date, APN settings wijzigen werkt niet.

 

@Mikmak123 dank voor de tip . Ik zie dat de update er net op staat en inderdaad is het probleem nu opgelost. 

Reageer