Vraag

TuneIn stopt na een tijdje met afspelen

  • 13 March 2020
  • 3 reacties
  • 1697 keer bekeken

Als ik via TuneIn een radiozender opzet via mijn Bose Home speaker 500, dan stopt die na een tijdje met afspelen. Tot op heden is de enige oplossing de stekker er uit haal en opnieuw opstarten. Als ik via Bluetooth vanaf mijn telefoon muziek afspeel vanaf Spotify heb ik geen problemen . Bij Bose kom ik tot nu niet verder, het advise was om een update te doen. Maar dat geeft geen resultaat.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Kumal, welkom! Leuk dat je het forum hebt gevonden! Ik heb niet echt een antwoord op je vraag, ben ik bang. Voor zover ik kan zien, zijn er geen KPN diensten bij betrokken. Zelf maak ik geen gebruik van TuneIn, dus ik heb er ook geen ervaring mee. Wellicht is er een andere gebruiker die het antwoord op je vraag weet :-).

hier precies het zelfde probleem  of zender valt uit of is helemaal niet te beluisteren .

ga ik met mijn  mobiel naar radioned en kiest exact de zelfde zender dan doet hij het wel !

is toch raar dit ???

Badge +12

@Kumal en @arjanvh40 dit ligt niet aan KPN. In het verleden had ik dezelfde ervaring met TuneIn op mijn Sonos set-up. Veel mensen hebben er last van (zie Google). Sinds die problemen met TuneIn ben ik overgestapt op andere diensten en afgestapt van TuneIn. MyTuner en Juke geven nagenoeg nagenoeg geen problemen met de verbinding maar één of twee keer per week vallen ook die weg. Even de dienst opnieuw herstarten en alles doet het weer. Probeer het eens. Wellicht helpt het.