Vraag

TV en telefoon willen niet verbinden met nieuw wifi (via thuis app ingesteld) maar wel met inloggegevens van achterop de experiabox.

  • 11 July 2022
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Goedemiddag,

Gisteren kreeg ik geen WIFI verbinding met mijn smart TV. Ik probeerde opnieuw aan te loggen op het netwerk wat ik heb aangemaakt in de KPN thuis app (naam en wachtwoord gewijzigd). Dit lukte echter niet. Wel kon ik verbinding maken met het "oude" netwerk, de netwerknaam die op je modem staat. Hiervoor moest ik dus ook aanloggen met de wireless key die op de modem staat. Op mijn laptop kan ik wel aanloggen op de WIFI aangemaakt in de thuis app maar op mijn telefoon niet.

Wat gaat hier niet goed? Wie kan mij helpen?

*admin: afgesplitst 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Strong WIFI, welkom op ons forum! Ik heb even een eigen topic voor je vraag aangemaakt.
Dit is wel een merkwaardige situatie! Als je de app gebruikt hoort hij alle gegevens aan te passen. Werkt alles verder wel naar behoren?

We denken anders graag even met je mee, ik ben wel benieuwd wat voor apparatuur je allemaal gebruikt. Wat voor experiabox heb je? Heb je ook wifiversterkers?

 

*edit: oh ik zie net dat je ook een los topic aangemaakt had, ik heb ze even samengevoegd.

Reputatie 7
Badge +20

@Strong WIFI, ik heb niets meer van je gehoord. Heb je nog een oplossing kunnen vinden?