Beantwoord

TV-ontvanger achter switch laat zendernummers niet meer zien

  • 14 January 2023
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste ik heb mijn glasvezel aansluiting aangesloten vandaag. Mijn experia box moest van de woonkamer naar de meterkast. Nu heb ik vanaf de meterkast een kabel getrokken naar mijn  tv meubel. Waar de tuner staat. Die aangesloten op een switch van kpn. Nu valt mij op dat als ik de tv tuner aanzet ik niet meer kan zien op welke zender hij staat? Komt dat omdat de tuner achter de switch zit? kpnwebcare zegt van niet. De andere aansluiting op de switch zit een m5 deco WiFi punt. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 January 2023, 18:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Philip1964 nu je toch al een netwerkkabel naar de woonkamer hebt getrokken, kun je de modem/router weer in de huiskamer terugplaatsen en daar de tv-decoder weer rechtstreeks op de modem/router aansluiten en moet de tv altijd goed werken en heb je meteen de wifi weer mooi centraal.

 

Inderdaad, maar dat is nog geen verklaring voor dit probleempje.

De tv-decoder is nog dezelfde ? En die geeft nu geen indicatie meer “ineens” op het kastje zelf ?

Hallo @Philip1964 je zou de tune eens een ‘frisse start’ kunnen geven.

 

Reputatie 1
Badge

Opgelost bedankt voor meedenken herstart vd tuner heeft geholpen enne de experia blijft lekker in de meterkast de WiFi staat toch uit gebruik tplink deco m5 mesh WiFi is super!