Beantwoord

TV verbind niet via Wifi met internet

  • 16 August 2023
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Goedemiddag,

 

vandaag mijn experiabox omgeruild van een 8 naar een 12. Klinkt goed zou je denken!

echter alles netjes aangesloten volgens het boekje. WiFi op mijn telefoon doet het, de televisie doet het ook gewoon. Maar… zodra ik op de tv naar YouTube op Netflix wil gaan geeft hij een verbindingsfout aan. Heb al meerdere keren de stekkers eruit gehaald etc. Het wachtwoord klopt en ik heb het juiste netwerk geselecteerd. Hij geeft aan; draadloze netwerkverbinding mislukt. Zie foto


Hoe kan ik dit verhelpen?? Dan kan mijn zoontje weer blij filmpjes kijken ;-) bedankt!! 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 19 August 2023, 13:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hmm. Had ik laatst ook op de Samsung via wifi v10.

Nadat de tv enkele minuten op stand-by stond werkte en werkt het.

Maar eh. FF netwerk kabel gebruiken? TV dient dan wel handmatig op bedraad gezet via netwerk instellingen openen. 

Werken andere apps op de televisie wel?

YouTube en Netflix zitten ook als apps in de ontvanger van kpn 😀

Nee helaas hij doet niks. Af en toe lijkt hij het doen en wordt dan na een paar minuten weer rood (het aan/uit lichtje en gaat hij weer zoeken). 
raak er een beetje zat van! @Kpn grsag een oplossing 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Danielle265! Ik zie in het bericht van @PeterG een aantal tips. Zoals het tijdelijk bekabeld aansluiten van de tv. Heb je die tips al wel geprobeerd?

Verder is het zo dat als je andere apparaten wel wifi verbinding krijgen er met de Box 12 niks mis is. Dan moeten we het zoeken in de tv. 

Samsung heeft zelf stappen uitgelegd voor het oplossen van verbindingsproblemen met je Samsung tv. Daarmee moet het lukken de verbinding tot stand te brengen. 

Wil je hier laten weten of het je zoontje weer lukt YouTube te kijken? 🙂