Beantwoord

TV verbindt niet met WiFi van Experia Box V9

  • 4 January 2020
  • 4 reacties
  • 178 keer bekeken

Via de wifi verbinding kan de tv het netwerk niet vinden wanneer je de inlog gegevens invoert.

maar met wps zegt hij verbonden en nog geen 1 minuut later heb je geen verbinding meer.

 

wie kan mij helpen

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 6 January 2020, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Demikasius , heb je het over je (smart)-tv of de tv-decoder van KPN?

De laatste werkt namelijk alleen maar bekabeld en niet draadloos.

 

Hoi @Jan-D,

 

ja ik bedoel de smart tv

Hallo @Demikasius , als je in kunt loggen in je modem kies dan een vast kanaal, 1, 6 of 11, even experimenten voor het beste resultaat, en kies voorkanaalbreedte 20, niet voor 20/40, 40 of auto, voor het verste bereik.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Demikasius, lastig dat het niet lukt om de tv met WiFi te verbinden, we helpen je hier graag op weg om het op te lossen.

Probeer je de televisie handmatig te verbinden, door alle gegevens zelf in te vullen? Zo ja - Het kan helpen om 'm automatisch te laten verbinden, door naar beschikbare WiFi netwerken te zoeken. Je hoeft dan alleen het WiFi wachtwoord in te vullen. 

Het is ook verstandig om de WiFi instellingen van het modem na te kijken, zoals @Jan-D tipt. Als het kanaal waar de Experia Box op ingesteld staat heel druk is in jouw omgeving, kan dat ten koste van de kwaliteit van de WiFi verbinding aan. Je kunt ook onze handige WiFi tuner gebruiken om de instellingen te optimaliseren :slight_smile:

Laat je weten wat je hebt geprobeerd en of het allemaal is gelukt?