Beantwoord

Tweede Superwifi punt oranje en wegvallende Wifi

  • 1 July 2022
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Hallo allemaal,

Vele topics doorgespit en ook al vele dingen geprobeerd, maar ik blijf denk ik iets over het hoofd zien.

Sinds een maand heb ik in mijn huis een haperende Wifi verbinding. Mijn telefoon is de wifi kwijt maar las ik hem handmatig connect dan blijft hij wel verbonden. Maar een paar minuten later is de telefoon hem weer kwijt. Tablets lijken wat stabieler te zijn, onze beide werklaptops hebben het lastiger. 
Vandaag alles helemaal teruggezet naar fabrieksinstellingen en stap voor stap weer alles aangesloten. Maar ik krijg wederom dat mijn 2e Superwifi punt een trage verbinding aangeeft.

 

Het Superwifi punt staat er nu denk ik al 2 jaar, heb in al die tijd hier geen last van gehad.
Wat informatie die wellicht handig is om te weten:
Modem: Experia Box V10
Experia Wifi 

Super Wifi punten (de witte variant)

 

 

Wie kan me op weg helpen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 July 2022, 17:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @RoelvanDijk brandt het lampje van de draadloze versterker ook oranje? Indien ja, dan een betere plek proberen te zoeken of deze ook bekabeld aansluiten. Brandt het lampje gewoon groen, niks aan de hand.

Dat het al 2 jaar staat en altijd goed werkte is mooi, maar de draadloze omstandigheden wijzigen constant, buren met andere of meer apparatuur, het gewoon drukker worden op de 2,4- en de 5.0-band etc. etc.

 

Hoi @JanD , bedankt voor je antwoord.
Het probleem is ook als ik hem 3 meter van de andere af zet, met alle deuren ertussen open. Dan begint hij groen, maar gaat de versterker na een minuut of 10 naar oranje.

Â