Vraag

USX LITE is traag icm met KPN

  • 25 April 2024
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

ik ben zelf actief in dit topic : 

 

De moderator van KPN heeft vanuit deze thread gevraagd om het een apart topic aan te maken zodat dit probleem kan worden opgepakt.

Issue : USX Lite is traag icm KPN

Oplossing : is al bekend. Vervangen van de OMT van Nokia (is al meerdere malen bevestigd)

 

Verzoek aan kpn bij deze : Wanneer kunnen jullie deze aankomende week bij mij eindelijk een keer installeren zodat dit probleem van KPN na maanden een keer opgelost kan worden.

 

Ik hoop dat jullie niet wederom dezelfde vragen gaan stellen als uit de vorige thread….dat zou zonde zijn van eenieder zijn tijd!

 

Ik ben bereikbaar, en ik wacht in zeer grote spanning af of er wat gaat gebeuren….


4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Mvd2021, ik heb even kort bijgelezen in het andere topic. Ik snap wat je probleem is, en wat je zou willen. Ik ga kijken wat we kunnen doen, wordt wel na het weekend.

Je profiel is al ingevuld, dat scheelt. Zou je, voor de duidelijkheid, een foto willen plaatsen van je huidige glasvezelkastje? 

Reputatie 1

Hoi @Mvd2021, ik heb even kort bijgelezen in het andere topic. Ik snap wat je probleem is, en wat je zou willen. Ik ga kijken wat we kunnen doen, wordt wel na het weekend.

Je profiel is al ingevuld, dat scheelt. Zou je, voor de duidelijkheid, een foto willen plaatsen van je huidige glasvezelkastje? 

bij deze:

 

Reputatie 7
Badge +30

Is inderdaad de Genexis ONT. Ik heb het andere topic nu even in detail doorgelezen. En dan zie ik daar dit staan:

  

Ik heb vanuit het Unifi forum een expirimentele firmware gekregen voor op de UXG-lite .  Nu aantal dagen mee aan het testen en lijkt iets beter te werken dan de .16 van nu. Probleem lijkt te zitten in de PPOE verbinding

Ik kan bevestigen dat het inderdaad is opgelost met deze beta firmware. Hier blijft de upload netjes 900+

 

Deze berichten stammen uit begin februari. Ik zie daar niet staan wat het versienummer is van die beta firmware, maar het lijkt me een goede stap om te kijken of jij deze firmware ook kunt krijgen. Dan wel als een reguliere update als hij daarvoor inmiddels vrijgegeven is, of anders als beta. Als het daarmee ook is opgelost is een stuk simpeler dan jouw glasvezelkastje vervangen. 

 

Ik verwacht wel dat jij op bepaald moment bericht gaat krijgen voor het vervangen van deze ONT, vanuit dit:

Maar wanneer dat gaat zijn durf ik niet te zeggen.

Reputatie 1

Is inderdaad de Genexis ONT. Ik heb het andere topic nu even in detail doorgelezen. En dan zie ik daar dit staan:

  

Ik heb vanuit het Unifi forum een expirimentele firmware gekregen voor op de UXG-lite .  Nu aantal dagen mee aan het testen en lijkt iets beter te werken dan de .16 van nu. Probleem lijkt te zitten in de PPOE verbinding

Ik kan bevestigen dat het inderdaad is opgelost met deze beta firmware. Hier blijft de upload netjes 900+

 

Deze berichten stammen uit begin februari. Ik zie daar niet staan wat het versienummer is van die beta firmware, maar het lijkt me een goede stap om te kijken of jij deze firmware ook kunt krijgen. Dan wel als een reguliere update als hij daarvoor inmiddels vrijgegeven is, of anders als beta. Als het daarmee ook is opgelost is een stuk simpeler dan jouw glasvezelkastje vervangen. 

 

Ik verwacht wel dat jij op bepaald moment bericht gaat krijgen voor het vervangen van deze ONT, vanuit dit:

Maar wanneer dat gaat zijn durf ik niet te zeggen.

 

Ik vind dit wel weer een bijzonder antwoord. Echt op z`n KPNs….wachten een update waarvan we niet zekeer weten of dit de de oplossing gaat zijn en wanneer deze komt. 

 

Ik verwacht eigenlijk gewoon een structurele oplossing waarbij de OMT vervangen voor de Nokia. Hiermee is bewezen dat dit 100% zeker gaat werken.

 

Graag dit oppakken!

Reageer