Beantwoord

V12 modem geen verbinding met Smartview

  • 20 October 2021
  • 2 reacties
  • 81 keer bekeken

 

Gisteren is mijn Expedia v10 vervangen door een glasvezel v12 modem…

Met de V10 werkte de smartview van de Samsung tablet en samsung tv prima, met de v12 helaas niet.. zoals je op de foto's kan zien, zien ze elkaar wel..maar er komt geen verbinding.

 

Wat doe ik fout? Of is het een instelling die aangepast moet worden? ik vermoed dat het komt dat ik nu 5Ghz wifi gebruik, en dat was met de v10 2.4Ghz.

Graag een reactie,  Gr Fred.

icon

Beste antwoord door Twilight 20 October 2021, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb er niet zoveel verstand van. Maar ik zie dat het via WiFi-direct werkt. Wifi-direct werkt rechtstreeks tussen 2 apparaten zonder dat daar een router tussen zit. Het omwisselen van die router zou dus geen gevolgen mogen hebben.

Ja dat was ook mijn eerste idee…😉

 

Heb net alles nog maar een keer van de stroom gehaald, tablet opnieuw opgestart. En na 3 aanmeld pogingen was er opeens wel een verbinding.

 

Probleem opgelost.

 

Gr Fred.