Veel storing bij Formule1 via Formuler Z10 Pro MAX kastje en V10

  • 30 May 2022
  • 19 reacties
  • 4694 keer bekeken

Vraagje 

Ik heb een Android kasje gekocht.

De furmuler z10 pro max ik kijkt via iptv de

formule 1 alleen heb ik veel last van storing teluks beeld stop krijg de melding unable to open stream server error. Http 403. Ook al een keer gehad dat ik geen internet verbinding had. Ik heb de furmuler z10 pro max direct met een internet kabel op de modem van de kpn zitten dus direct verbinding modum heb ik al riset en de glasvezel kast ook al. Wie heeft er voor mij een oplossing. Zou fijn zijn als ik naar viaplay kijk dat ik geen storing heb  met vriendelijke groet Michel wind 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U gebruikt niet toevallig een draadloze verbindingset? 

Nee ik gebruik geen draadloze  verbinding zet ik heb de furmuler z10 pro max met een internet kabel op de v10 modum zitten 

Reputatie 7
Badge +24

En al een andere kabel geprobeerd? 

Dat heb ik zeker ook gedaan nieuwe gekocht en blijft het doen helaas 

Kat 8 kabel de nieuwste internet kabel die op de markt is 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u het probleem bij verschillende apps?

Netflix? Hoe gaat dat? Itv app van KPN? 

Ik gebruik alleen iptv via de furmuler z10 geen andere apps

Reputatie 7
Badge +24

Ik gebruik alleen iptv via de furmuler z10 geen andere apps

Ja ... en water is nat. Iets anders dan iptv is niet eens mogelijk bij KPN. 

U bedoelt waarschijnlijk dat u alleen de app van viaplay gebruikt.

Om achter de oorzaak van het probleem te komen: test eens met een paar andere apps. Bijvoorbeeld met de app van Netflix. Of Youtube. Of NPO Start. Of NLZIET. Of de tv app van KPN. Kijk eens of die het wel goed doen.

 

Reputatie 6
Badge +8

Waarschijnlijk een IPTV abonnement via internet? Dat is vragen om ellende.

Reputatie 5
Badge +5

Iptv abonnement is niet altijd vragen om ellende @HGD om buitenlandse zenders te kijken die kpn mij niet kan bieden heb ik dit ook. Maar inderdaad dingen als Viaplay lopen meestal niet geweldig via dat soort abonnementen. @Michel wind wil je formule 1 goed kijken kan je het beter officieel doen. En zelfs dat loopt niet super bij Viaplay. Lees veel klachten. 

Ik heb een tv paket voor heel veel zenders waaronder ook viaplay en nog 3000 zenders meer de app die ik gebruik voor het tv kijken is mytv online 2 app 

 

Reputatie 5
Badge +5

@Michel wind dat is inderdaad het niet zo legale iptv abonnement. Als dat niet niet goed gaat lig dat niet aan kpn maar aan waar jij je abonnement hebt. Hier kan kpn niets aandoen. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb een tv paket voor heel veel zenders waaronder ook viaplay en nog 3000 zenders meer de app die ik gebruik voor het tv kijken is mytv online 2 app 

Tja... daar hoef je bij KPN vandaan geen ondersteuning van te verwachten. En andere mensen hier op het forum kunnen er ook vrij weinig mee vermoed ik...

Ik dacht meschien weet iemand een tip hoe ik het kon oplossen instellingen van modum die is nou standaard bij mij 

Iets met dat ik de furmuler z10 een eigen poort kan geven voor beter verbinding geen idee hoe dat werkt 

En ik kan van de kpn wel de v12 modum krijgen maar ik lees daar geen goede verhalen over wat weten jullie hier meer over de v10 modum moet beter zijn 

Reputatie 5
Badge +5

@Michel wind nogmaals het lig aan je iptv aanbieder. Poorten open, ander modem gaat het niet verbeteren. Dat is het risico van de niet zo legale iptv  abonnementen. Ik heb het ook voor de Vlaamse en Franse tv. Ook die zenders doen het niet altijd goed. Dat is het risico.

Viaplay heeft zelf diverse keren excuses aangeboden dat hun streams haperen.

Dan kun je lang zoeken naar andere oorzaken.

Als je toch zoveel zenders hebt, is het misschien een idee om via Sky sport F1 te kijken. Veel beter commentaar en wellicht een beter verbinding. Dan weet je meteen of het aan je provider ligt of aan Viaplee.

@Nebreg Doe eens een paar linkjes waar ViaPlay excuses aanbied voor hun slechte streams, ik kom alleen maar tegen dat ze het zelf prima vinden gaan.

Net als de aangeboden compensatie, je moet als klant wel even bewijzen dat het echt aan ViaPlay ligt en niet aan je verbinding of eigen spulletjes.