Beantwoord

Vera Plus werkt niet met Experiabox V9 omdat ik de DHCP niet aan kan passen.

  • 22 August 2021
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Ben tegen een probleem aangelopen met een van mijn apparaten een vera plus, net zou oud als de v9 :slight_frown: , waar, waarop ik niet kan inloggen omdat de vera plus slechts een dns server accepteert zijde de eerste 192.168.2.254. Om in the loggen op mijn vera plus moet ik inlioggen via getvera.com, waarmee de vera plus communiceert. Ik heb gekeken op de v9 modem maar ik kan daar geen aanpassingen maken aan de dhcp server dns adress, welke wel mogelijk is op de v10. Vandaar mijn wens om over te schakelen naar een v10, zodat ik de dhcp server kan aaanpassen en weer fatsoenlijk kan inloggen op mijn vera plus.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 August 2021, 11:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @gjmdirkse, welkom op ons forum!
Die zijn niet bijzonder nieuw meer inderdaad. Inhoudelijk heb ik hier niet gek veel verstand van maar misschien dat de community nog een paar ideëen heeft.

Je kunt je V9 tegenwoordig trouwens omruilen voor een Box12 via onze wifimanager.
Of dat het probleem oplost zou ik zo snel weten maar helaas hebben we bij het omruilen geen keuze voor een specifiek modem. Ik kan je dus niet specifiek een V10 laten sturen.
Andere opties zouden kunnen zijn een Fritzbox of eigen modem. 

Hieronder een paar relevante topics:

Â