Vraag

Verbinden met GTA / Rockstar club lukt niet meer via vaste lijn ondanks aanpassen DNS

  • 18 May 2021
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Sinds 6 mei klopt lukt het mij zijn niet meer om online verbinding te maken met Social club Rockstar games. Hij speelt via de Xbox. Maar ik als hij probeert in te loggen via zijn iPad op dat account lukt dat niet. (Server reageert niet) Via de telefoon netwerk werkt het prima. 

Voor 6 mei werkte alles vlekkeloos. Bij vrienden getest, ook met kpn netwerk, en dat werkt prima. Wij hebben een experia V10a.

DNS aangepast vlgs advies op diverse fora en ook website Rockstar maar ook dat lost niks op.

Ik heb begrepen dat er rond 5 of 6 mei en storing is geweest met KPN glasvezel maar heb tot nu toe helaas geen oplossing gekregen.

Wie heeft de gouden tip?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Anneb26,

Doordat dit niet binnen onze ondersteuning valt, kan ik je er zelf niet veel verder mee helpen. Gelukkig zijn er op dit forum erg veel kundige medegebruikers actief die hier veel meer kaas van hebben gegeten, ik hoop dan ook dat 1 van de andere forumgebruikers je hier mee op weg kan helpen!

Alvast een aantal aanvullende vragen: als ik het goed begrijp kan je zoon via de vaste KPN lijn met verschillende apparaten niet meer inloggen bij Rockstar, terwijl dat vóór 6 mei prima lukte? 

Via de telefoon netwerk werkt het prima. 

Je bedoelt dat hij via het mobiele netwerk (dus niet via de wifi) wél in kan loggen via de iPad? Of zit dat anders?

 

Klopt, voor 6 mei werkte dit vlekkeloos. Er kunnen de site van Social club Rockstar games inderdaad niet meer openen via wifi. Ook niet op de iPad of pc.

Via het mobiele netwerk lukt dat wel inderdaad.