Vraag

Verbinding Apple apparatuur via Experia wifi versterkers

  • 4 April 2021
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Ik heb drie goed werkende Experia Wifi versterkers in huis en een prima dekking. Als Apple gebruiker maar ik graag gebruik van de mogelijkheden om de verschillende Apple apparaten zoals Iphone, Imac en Apple Watch met elkaar samen te laten werken. Ik ondervind telkens problemen met het ontgrendelen van mijn mac met mijn apple watch. Ik denk dat dat komt omdat de watch via een andere versterker aan het netwerk hangt dan de Imac. Weet iemand of dat de oorzaak zou kunnen zijn en zo ja zijn de versterkers zo in te stellen dat het geen problemen meer geeft?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JPF 
Zitten de EP-versterkers wel op hetzelfde interne adres als de Imac?
192.168.2…..
En gebruiken ze wel hetzelfde SSID nummer als de Imac en de Iwatch?

Dat zou ik niet weten, maar als dat de oplossingis dan ga ik in de beheertool kijken of ik dat kan veranderen.

 

Reputatie 7
Badge +10

Was je er al aan toe gekomen om te kijken of dat de oplossing is, @JPF? Ben heel benieuwd naar je bevindingen. :blush:

@Jose_ nee helaas nog niet, heb problemen met inloggen omdat ik het beheerders wachtwoord niet heb en wachtwoord resetten nog niet is gelukt.