Beantwoord

Verbinding Fritzbox 7581 zowel internet en tv valt gemiddeld 1 keer per uur weg

  • 8 January 2023
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Mijn internetverbinding en verbinding met de tv valt gemiddeld 1 keer per uur weg voor 1 tot 15 minuten. Ik heb de probleemoplosser doorlopen maar die meldt dat alles in orde is en dat zal wel want die werkt alleen maar als ik verbinding heb: tautologisch geneuzel dus. Alles gereset. Stekkers er uit en er weer in maar verbetering blijft uit. KPN is volstrekt onbereikbaar. Dat was in de tijd van XS4All veel beter: daar waas de helpdesk gewoon bereikbaar. Mijn tv en internet lopen allebei over de Fritzbox 7581. Ik word hier zo moedeloos van.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 13 January 2023, 19:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @JanBakker en welkom op het forum! Frustrerend als de verbinding zo vaak wegvalt. 😕 Als je nog het XS4ALL abonnement hebt, dan kun je nog steeds met XS4ALL contact opnemen hierover! 

Ze zijn bereikbaar via 020 398 76 66, iedere werkdag tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur. Hopelijk is het dan snel opgelost! 

Ja. Inmiddels opgelost dankzij de XS4All helpdesk: nieuw modem. Prima service bij XS4 All. Maar de bereikbaarheid van KPN is om te grienen: dat bleooft niet veel goeds voor de toekomst.

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat het opgelost is. 😄 Het kan bij ons inderdaad erg druk zijn, maar je kunt ook altijd een bericht hier op het forum plaatsen wanneer je ergens tegenaan loopt. Het kan soms even duren voordat we kunnen reageren, maar de community kan je hier ook helpen en de XS4ALL helpdesk dus ook. 🙂 Bedankt voor het terugkoppelen, en alvast een fijn weekend gewenst!Â