Beantwoord

Verbinding met het internet via experia box V10 A

  • 18 August 2021
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Goedemorgen.

Na een recente firmware update van de experiabox 310Akan mijn slim thermostaat geen verbinding meer maken met het internet. Ik heb reeds herhaaldelijk de experiabox gereset (middels ingedrukt houden van de reset button) en de thermostaat gereset. Wat wel werkt: indien ik mijn smartphone als access point configureer en de thermostaat hiermee verbonden wordt krijgt de Nefit wel contact met internet.  Dit toont overduidelijk aan dat de oorzaak van het probleem in de experiabox ligt volgens de monteur van Nefit en zeer waarschijnlijk te maken heeft met de recente firmware update (voor de update werkte alles probleemloos) .

 

icon

Beste antwoord door DennisA78 20 August 2021, 09:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @HierisBenjamin , ik ken geen Experiabox 310A, bedoel je misschien de V10a?

 

Ja dat is de goede V10A dus.

Maar de kamerthermostaat van Nefit werkt nog steeds niet met internet na de update op de Experia Box V10A,wat gaat de KPN hier aan doen ??

Reputatie 7
Badge +10

Het klopt dat er na de recente mesh update problemen zijn met apparaten die niet of moeilijk verbinding kunnen maken.

 

Aangezien je Nefit gebruikt mag je KPN vragen op de update terug te draaien. Dit kan alleen als je Nefit hebt en dit zullen ze controleren (modem uitlezen)

 

0800 0402 bellen is het snelst denk ik om dit te regelen.

:yum:  Dank ga er mee aan de gang.