Beantwoord

Verhuizing, glasvezelpunt meenemen?

  • 18 July 2020
  • 5 reacties
  • 519 keer bekeken

Ik ga binnenkort verhuizen en onze glasvezel aansluiting van kpn gaat mee

een monteur komt hiervoor langs

nu weet ik dat ik de materialen mee moet nemen waaronder stekkers en experia box echter ik twijfel over de genexis kast.. deze zit aan de muur, is dit de aansluiting voor glasvezel die ik moet laten zitten of moet deze ook mee en kan ik deze v.d. muur halen ?

 

icon

Beste antwoord door Nijh01 23 July 2020, 21:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Nijh01 dat is iets wat in het oude huis moet blijven zitten, dat is a.h.w. het moderne IS/RA-punt uit de meterkast en die sloop je ook niet.

Het is wel verstandig even de stroom er af te halen als je de deur van je oude huis definitief achter je dicht doet.

Een KPN-monteur heeft alles bij zich om aan te kunnen sluiten en als het een bestaand huis is waar je naar toe gaat zit de glas-kast daar ook nog gewoon aangesloten als het goed is.

 

 

Hallo JanD, dank voor uw snelle reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Nijh01, welkom op het forum. 

@JanD legt dit goed uit. Laat dat kastje vooral staan. Je kunt het vergelijken met een gasmeter, dat neem je niet mee. :relaxed:

Laat het me weten mocht je meer vragen hebben over je verhuizing of de aansluiting op je nieuwe adres. 

Hallo Alex_P 

inmiddels is de monteur van kpn langs geweest en na aansluiting werkt alles op ons nieuwe woonadres naar tevredenheid . Een kabeltje teveel mee verhuisd maar deze heeft de monteur zelf weer meegenomen. 
dank voor de ondersteuning en het advies ! 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo Alex_P 

inmiddels is de monteur van kpn langs geweest en na aansluiting werkt alles op ons nieuwe woonadres naar tevredenheid . Een kabeltje teveel mee verhuisd maar deze heeft de monteur zelf weer meegenomen. 
dank voor de ondersteuning en het advies ! 

 

Ik ben erg blij om dit te lezen. Fijn dat alles goed werkt. :relaxed: