Beantwoord

Verlenging internet/tv eenmalige kosten

  • 28 April 2021
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Vandaag heb ik een nieuw abonnement genomen voor internet/tv. Hiervoor nam ik deze producten ook al af. Nu moet ik opnieuw eenmalige kosten betalen, hoe zit dit? Lijkt me dat die aansluitingskosten al zijn gemaakt. Ik heb wel een nieuw adres...

icon

Beste antwoord door Jose_ 2 May 2021, 11:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Als u een nieuw abonnement afsluit betaald u die inderdaad. Bij een verhuizing van het abonnement betaald u dat niet!! O ik drukte per ongeluk op het knopje vind ik leuk. 

 

Oke bedankt voor je reactie, het staat wel toegevoegd in mijn prijsoverzicht. Even contact opnemen dus? Of wordt dat gewoon niet afgeschreven?

 

Reputatie 7
Badge +24

Als bestaande klant behoort u het abonnement aan te passen via MijnKPN. Dus eerst inloggen. Niet via de homepage van de website dus.

Als u het toch via de homepage doet, dan word u ook gevraagd of u als een internet thuis abonnement heeft. En vervolgens kan je op "Abonnement aanpassen" klikken.

Het is de bedoeling dat een bestaande klant dat ook doet.

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Kelder222 en welkom op het forum! :blush:

Als je een nieuw abonnement aanvraagt, dan betaal je inderdaad aansluitkosten voor het betreffende abonnement. Gaat het echter om een verhuizing, dan is dat niet het geval. Je moet dan wel een verhuizing van je huidige abonnement doorgeven, en niet een nieuw abonnement voor je nieuwe adres aanvragen. Op onze site vindt je hoe je jouw verhuizing kunt doorgeven: Verhuizen. 

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag!