Beantwoord

verschil in gemeten en betaald mb/s

  • 13 July 2021
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

na bezoek van een kpn monteur lees ik ik het verslag dat hij in de woonkamer 100 mbi/s meet. Bijzonder dat we betalen voor 200 mbi/s. Graag een reactie.

icon

Beste antwoord door Julian Borghuis 13 July 2021, 10:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

 

Haal je dit bekabeld of via wifi?

Als je dit via wifi haalt is dit wel laag maar wel mogelijk. WiFi is niet te garanderen dat je de snelheiden goed haalt.

Hier kan KPN niks aan doen (Geen enkele provider trouwens)

Wel kan jij er iets aan doen door te kijken op deze site voor meer tips om dit te verbeteren https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wifi-verbeteren.htm

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Vraagstraat, welkom op ons forum!
Zoals Julian hierboven al noemt verlies je via Wifi altijd wel wat snelheid. 100Mbit/s is voor wifi overigens niet langzaam maar misschien kun je het met de wifimanager nog wel verbeteren.

Haal je bekabeld wel de correcte snelheden?

Reputatie 7
Badge +20

@Vraagstraat heb je nog naar bovenstaande tips kunnen kijken?