Beantwoord

Vertraging op extern bureaublad met de KPN box 12

  • 4 December 2021
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Goedemiddag,

Gisteren de nieuwe modem Box 12 van KPN geinstalleerd alleen heb ik nu veel vertraging met typen/klikken als ik verbonden met een extern bureaublad, een regel typen is nu een drama!

Dit probleem had ik met ons vorig modem nooit Experriabox V9.

Kan dit aan bepaalde instellingen liggen van het nieuwe modem? Wie herkend dit probleem meer??

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 7 December 2021, 08:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen en van harte welkom hier @ReitsmaE

Lastig dat je sinds het nieuwe modem ineens zo'n vertraging ervaart tijdens het bedienen van een extern bureaublad. Welk modem je hebt heeft er weinig mee te maken, wat wel belangrijk is is hoe de kwaliteit van je verbinding is. Vanaf wat voor apparaat bedien je het externe bureaublad? Is deze via een internetkabel of via wifi verbonden? In het laatste geval, hoe gaat het als je het tijdelijk test via een kabel?

Als je gebruik maakt van de wifi verbinding, een nieuw modem staat op standaard instellingen. Wifi is draadloos en heel gevoelig voor andere signalen en storingsbronnen in je omgeving. Ik raad je aan om onze Wifi Manager te doorlopen om jouw wifi optimaal in te stellen. Deze handige servicetool controleert je verbinding en helpt je stap voor stap om je verbinding te verbeteren.