Vraag

Via welke vLan gaat KPN Fon naar de Experia Wifi?

  • 3 April 2019
  • 11 reacties
  • 425 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Hi, Via welke vLan gaat KPN Fon naar de Experia Wifi?

11 reacties

Reputatie 7
Aan de LAN zijde van de Experia Box worden geen vlans gebruikt.
Reputatie 4
Badge +4
Aan de LAN zijde van de Experia Box worden geen vlans gebruikt.
Maar hoe gaat Fon dan naar de experia wifi?
Reputatie 7
Aan de LAN zijde van de Experia Box worden geen vlans gebruikt.Maar hoe gaat Fon dan naar de experia wifi?
Terechte vraag, werkt Fon dan al op de Experia WiFi?
Reputatie 7
FON is inderdaad (nog) niet beschikbaar met de Experia WiFi. Naar mijn weten stond deze wel op de rol om (binnenkort) geïmplementeerd te worden. Ik heb de vraag voor je uitstaan @Lukas_
Reputatie 7
@Lukas_ , de functie wordt dit kwartaal naar verwachting nog geïmplementeerd. Wanneer precies kan ik niet melden, even afwachten 🙂
Dus ook al kan ik Fon hier aan en uitzetten in de Experia Wifi werkt dit niet? Begrijp ik het zo goed. Ik heb dit tabblad al sinds de test. Firmware 1.00.19v2
Reputatie 7
Klopt @Galdor68, tabblad FON is aanwezig in de software. De functionaliteit moet nog geactiveerd worden. To be continued...
Reputatie 7
Klopt @Galdor68, tabblad FON is aanwezig in de software. De functionaliteit moet nog geactiveerd worden. To be continued...
Dan ben ik heel benieuwd hoe KPN dat gaat implementeren zonder een apart vlan voor FON te gaan gebruiken.
Reputatie 4
Badge +4
Hi, Via welke vLan gaat KPN Fon naar de Experia Wifi?
Hoi, ondersteund de experiabox nu al wel de functie om het gastnetwerk en fon door te geven naar de experia wifi want als dat al is geïntroduceerd dan betekend dat dat ik ook een volwaardig gastnetwerk kan opzetten op mijn eigen accesspoints!
Tja Lukas we hebben nog steeds diezelfde Firmware in de experia wifi zolang daar geen update voor komt......
Reputatie 4
Badge +4
Tja Lukas we hebben nog steeds diezelfde Firmware in de experia wifi zolang daar geen update voor komt......
Het zou zowel KPN goed doen om het in de firmware te stoppen zowel voor experia wifi gebruikers als gebruikers met eigen accespoint waar ik heel blij mee ben als ik een (100%) veilig gastnetwerk de lucht in kan hebben!

Reageer