Beantwoord

VPN werkt niet met eigen router

  • 14 September 2020
  • 14 reacties
  • 227 keer bekeken

Bij mij werkt de VPN ook niet meer sinds ik van Ziggo naar KPN over gestapt ben. Ik heb de V10A gehad, daarna de V10 en nu helemaal geen router meer van KPN, maar alles via mijn eigen mesh netwerk. Internet werkt perfect. Poorten staan open maar tot op heden werkt mijn VPN niet meer. 
 

ik vraag me toch af of dit niet geblokkeerd word bij KPN zelf in het netwerk. Ik werk sinds kort als monteur bij KPN, diverse collega’s al gevraagd maar niemand die echt weet waar het probleem nu in zou kunnen zitten.

Admin: eigen topic aangemaakt en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

 

 

icon

Beste antwoord door Colorsone 28 September 2020, 22:07

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Colorsone. Welkom hier op het Forum. Ik lees dat je VPN niet meer werkt sinds je bent overgestapt. Dat lijkt me erg vervelend. Nu geef je aan dat je geen Experia Box hebt aangesloten, maar een eigen router. Ik kan je dan niet goed adviseren, omdat dit buiten onze ondersteuning valt. Wel kan ik je vertellen dat er niets geblokkeerd wordt. Kun je aangeven wat er niet lukt? Krijg je een bepaalde foutmelding? Zo ja, welke? En wat voor merk en model router heb je aangesloten? Wat heb je zelf al geprobeerd?

Dag @Colorsone. Welkom hier op het Forum. Ik lees dat je VPN niet meer werkt sinds je bent overgestapt. Dat lijkt me erg vervelend. Nu geef je aan dat je geen Experia Box hebt aangesloten, maar een eigen router. Ik kan je dan niet goed adviseren, omdat dit buiten onze ondersteuning valt. Wel kan ik je vertellen dat er niets geblokkeerd wordt. Kun je aangeven wat er niet lukt? Krijg je een bepaalde foutmelding? Zo ja, welke? En wat voor merk en model router heb je aangesloten? Wat heb je zelf al geprobeerd?