Beantwoord

Wegvallend wifi

  • 3 September 2020
  • 7 reacties
  • 63 keer bekeken

Badge

Hier exact hetzelfde probleem. Via de kpn app de manager al gedaan die automatisch alles heeft gereset.

Internetsnelheid bleef gelijk en de verbinding bleef zwak tot slecht.

Probleem doet zich zowel boven als beneden voor.

Iemand de gouden tip?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 8 September 2020, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge

Vorige week 3 keer de Wi-Fi manager doorlopen en de laatste keer samen met een medewerker van KPN via de chat. De gehaalde MB van 3 en 6 waren dermate laag dat ze aanbood dat ik maandag de logistieke desk op kon bellen voor het kostenloos opsturen van een Wi-Fi versterker. Volgens de medewerker konden ze maandag wel alle gegevens en metingen inzien en dan zou dat wel goed komen.

Zojuist gebeld en krijg ik de mededeling dat ik wederom de Wi-Fi manager moet doorlopen en als daaruit komt dat ik er recht op heb ze pas wat kunnen betekenen. 

Mijn uitleg dat ik alles al had gedaan zelfs met een collega van hem kwam op geen enkele manier binnen.

Erg vervelend dat het zo moet na al die jaren klant bij KPN. Misschien toch tijd voor een andere aanbieder?!

*Admin: je nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic

Reputatie 7
Badge +15

@Heinrich9781 Welkom op het forum. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je de wifi manager zo vaak moet doorlopen om tot een oplossing te komen. Ik kijk graag even met je mee hoe de situatie is gelopen en wat mijn collega's hebben achtergelaten. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan doen. 

Badge

@Rutger_ zojuist het profiel aangepast.

Hopenlijk kun jij iets betekenen. Ik keek nogal op van de stugge houding van de medewerken aan de telefoon vanmiddag. Zeker nadat ik via de chat erg fijn was geholpen

Reputatie 7
Badge +15

@Heinrich9781 Ik heb het voor je gecontroleerd en ik kon inderdaad de gegevens van de Wifi Manager uitlezen en dat hier uit kwam dat je recht hebt op 2 Experia wifi's. Ik heb deze voor je besteld, ik stuur je een privé bericht met meer informatie. 

Reputatie 7
Badge +15

@Heinrich9781 Hoe is de situatie met de Experia wifi's aangesloten?  Is de situatie hiermee verbeterd? 

Reputatie 7
Badge +15

@Heinrich9781 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Badge

Top opgelost allemaal, excuus voor de late reactie