Sinds een paar weken kan ik niet meer fatsoenlijk een programma terugkijken. Als ik op pauze druk of ik wil een stukje terugspoelen dan werkt dat in eerste instantie wel, maar na een aantal minuten verschijnt er een blauw foutcode scherm “verbinding met de zender verbroken”. Ik heb 2 ontvangers, heb deze al omgewisseld → geen resultaat. Dit begint nu enorm te irriteren omdat ik niet altijd in de gelegenheid ben om mijn favorite series live te bekijken. ook blijkt er iets veranderd te zijn bij het oproepen van de zenderinfo. Ik weet niet wat KPN aan het doen is met hun apparatuur, maar professioneel is het niet. Bij een vriendin van mij is bijvoorbeeld een ander modem aangeraden omdat dit zou “helpen” voor het WiFi bereik … Niet dus, Op aanraden van de monteur nieuwe WiFi extender gekocht … Wat blijkt … kan de naam van het Wifinetwerk niet vanuit het nieuwe modem gedistribueerd worden. Het antwoord van KPN “Dat lag aan de nieuwe firmware” … Oké hoe los ik dat dan op. Antwoord KPN “Niet, oude firmware werkt niet meer en de nieuwe firmware laat nog even op zich wachten".
Kortom, … Ik weet niet of KPN nog wel zo gebruikersvriendelijk is. Als mijn probleem niet snel opgelost wordt ben ik genoodzaakt om een andere provider te kiezen.
Beste antwoord door DennisA78
Bekijk origineel