Vraag

Wegvallende wifi verbinding Netgear in combinatie met KPN Box 12

  • 13 March 2023
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem met de RBK353 i.c.m. KPN Box 12.

Om de zo veel tijd 10-12 uur, valt de verbinding over de WIFI weg. WiFi blijft gewoon draaien alleen geen toegang meer tot het internet. Bekabeld werkt alles prima. Ook het verkeer dat door de Orbi gaat.

 

Ik heb overigens de vraag ook bij Netgear neergelegd, maar die komen niet met een oplossing. Hopelijk heeft iemand binnen de community tips zodat dit kan worden opgelost?

Overigens heeft het bij mij wel prima gewerkt, tot een half jaar geleden (sept/okt) en sinds dien alleen maar drama.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Kkofflard Welkom op het forum. 

Lastig dat de wifi verbinding 1 a 2 keer per dag wegvalt. 

Weet je of dit je probleem ook ervaart als alleen de Box 12 aangesloten is? 

Mijn kennis over Orbi schiet helaas ernstig tekort.

Maar wellicht dat andere forumgebruikers hier meer kennis over hebben! 

Hi @Rutger_ ,

 

Hoe bedoel je als aleen de Box 12 is aangesloten?

Ik heb de WiFi op de Box 12 aan staan zodat die niet intefereerd met de ORBI en al het bekabelde verkeer heeft geen problemen.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Kkofflard Mijn vraag daarmee is. Valt je wifi verbinding ook weg als je alleen de Box 12 hebt aangesloten. 

Dus zonder wifi versterkers of welke apparatuur dan ook aangesloten.

Mocht de verbinding dan namelijk niet wegvallen moet je het probleem waarschijnlijk in de andere apparatuur zoeken.