Beantwoord

wel gids maar zwart beeld en geen geluid

  • 4 October 2020
  • 1 reactie
  • 90 keer bekeken

Hallo. Ik heb voor de verandering weer problemen met tv kijken. Ik had een DVS1200 bij KPN gekocht, maar die doet t niet meer. Nu een orbi rkb23 set gekocht en aangesloten, doet het tv kastje t niet meer. Deze conform foutoplossing code 303 naar de kamer gebracht, bedraad aangesloten,  software geüpdatet,  teruggebracht naar de slaapkamer,  met kabel aangesloten op de Orbi satelliet,  wel gids, geen beeld meer... alleen continue de melding zap naar andere zender....opnieuw opstarten van ontvanger  en van satelliet systeem werkt ook niet... ik weet t niet meer en wordt door vele issues  en desinformatie best  verdrietig om mijn abonnement. Ook de stappenplannen met om het even welke foutcodes zeggen alleen maar dat ik hem weer rechtsreeks op de modem moet doen, opnieuw opstarten en dan weer terugplaatsen maar t werkt dus niet. Is er iemand die me kan helpen alsjeblieft? KPN wil niet helpen omdat het niet van hun is. 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Mariska76 4 October 2020, 22:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Opgelost mbv externe contacten