Beantwoord

Wifi blijft aanstaan op de V10 terwijl deze uit zou moeten door de SuperWiFi punten

  • 24 September 2020
  • 8 reacties
  • 211 keer bekeken

Goedendag, 

 

Thuisnetwerk: 

  • Experia modem v10 
  • 2 SuperWifi punten 
  • 1 tv ontvanger ( worden er 2) 

De configuratie hiervan liep niet volgens plan door toedoen van mijzelf. Echter na alles naar fabrieksinstellingen terug te hebben gezet, heb ik de WiFi Manager tool het werk laten doen. 
 

Kans bestaat dat probleem bij mijzelf ligt, maar hier loop ik tegenaan: 

  • De WiFi op de Experia Box staat weer aan. Zover ik weet hoort die uit staan, zodat de WiFi punten hun werk kunnen doen. 

    - Er zijn meerdere netwerken waar mee verbonden word, aangezien ik maar een beperkt aantal gebruikers zien kan in de app die op mijn netwerk zitten. 
     
  • de WiFi valt weg, en zorgt voor sporadische vertragingen. 

    Zoals ik eerder zei, dit is hoogstwaarschijnlijk door mijn eigen toedoen. Maar ik kom er niet meer uit. Vooral omdat ik het idee hebt dat de WiFi manager tool niet de WiFi punten instelt maar de modem. 
    Hoop dat het mogelijk is van afstand het een en ander te herprogrammeren zodat het gewoon werkt zoals ik gewend ben van KPN. 

    alvast bedankt. 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 29 September 2020, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Is er nu 1 of beide SuperWiFi's bekabeld op de Experiabox aangesloten? Branden bij beide SuperWiFi's de lampjes groen?

1 bekabeld en ja beide groen 

Nu opeens de melding WiFi wachtwoord onjuist 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Het WiFi van de Experiabox zou beter uit kunnen dan. Misschien als je de Experiabox uit zet en even later weer aan.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @vivalamiess, welkom op het forum! Zoals je het beschrijft zou dit inderdaad kunnen komen omdat wifi nog aan staat op je V10. Heeft de herstart die Nick noemde geholpen? Anders kun je deze ook aan/uit zetten met het middelste schakelaartje bovenop. (door hem even ingedrukt te houden)

Staat uit. De WiFi manager tool heeft deze weer aangezet dus heb ik m handmatig uit gezet. Alleen zie nog niet wie er gebruik maken van mijn WiFi 

Reputatie 7
Badge +20

Om te zien wie er allemaal verbonden zijn met je netwerk kun je het beste in de webinterface kijken. Daar kun je inloggen via 192.168.2.254/of  mijnmodem.kpn. Je logt daar in met je eigen gekozen wachtwoord of die van achterop je experiabox als je hem nog niet gewijzigd hebt.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!