Vraag

WiFi camera van KlikAanKlikUit die er spontaan mee is gestopt.

  • 9 August 2021
  • 4 reacties
  • 219 keer bekeken

Ik heb een WiFi camera van KlikAanKlikUit die er spontaan mee is gestopt.

Bij het opnieuw configureren krijg ik verbinding met de camera (moet dan met WiFi van de camera verbinden) en zie ook beeld. Vervolgens moet ik hem aanmelden op mijn KPN-WiFi en krijg ik dus geen beeld meer en kan zelfs niet meer met camera verbinden. 

Ik heb dit ook bij familie getest waarvan 1 bij een andere provider aangesloten is en 1 ook bij de KPN. Op de WiFi van beide familieleden werkt de camera perfect.

Rara waar moet ik dit gaan zoeken ????

 

Martin 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke... Experiabox heeft u?

10 a kan dat?

Badge +12

10 a kan dat?

De V10a. Sinds de laatste update zijn er verbindingsproblemen. Je kunt vragen of KPN de firmware terugzet naar de vorige. Dat wil helpen schijnt. Wacht even totdat een moderator reageert. Dat kan overigens tot enkele dagen duren. 

In dit topic lees je er meer over. Wellicht dat je daar je vraag voor het downgraden kunt stellen.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Joy276, welkom. Balen dat je plots problemen ervaart met het verbinden van jouw wifi camera. Heb je al geprobeerd om zowel de camera als de Experia Box een reset te geven?