Wifi deurbel werkt op 2.4GHz. Hoe in te stellen op V10A?

  • 16 December 2019
  • 11 reacties
  • 363 keer bekeken

Badge

Ik heb een wifi deurbel die alleen op 2.5Ghz werkt (zo zegt de handleiding en via de meegeleverde app vindt hij mijn Wifi netwerk niet automatisch). Hoe kan ik dat in mijn Experiabox V10a instellen? (Sorry ik ben een leek)

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb een wifi deurbel die alleen op 2.5Ghz werkt (zo zegt de handleiding en via de meegeleverde app vindt hij mijn Wifi netwerk niet automatisch). Hoe kan ik dat in mijn Experiabox V10a instellen? (Sorry ik ben een leek)

Dat zou gewoon moeten werken. Gewoon installeren zoals in de handleiding staat.

 

*Admin: reacties samengevoegd met juiste topic

Hallo @Boucante , kom je in je lijstje wifi-netwerken helemaal je eigen netwerk niet tegen?

Heb je je smartphone wel op WiFi staan en niet op 4G?

En kan je smartphone op zich wel met je WiFi verbinden?

 

 

Ik heb een wifi deurbel die alleen op 2.5Ghz werkt (zo zegt de handleiding en via de meegeleverde app vindt hij mijn Wifi netwerk niet automatisch). Hoe kan ik dat in mijn Experiabox V10a instellen? (Sorry ik ben een leek)

Dat zou gewoon moeten werken. Gewoon installeren zoals in de handleiding staat.


Hallo @Nick83 , reageer je wel in het goede topic? @Boucante heeft een eigen topic daarover waarin ik zojuist ook gereageerd heb.

 

*Admin: reacties samengevoegd met juiste topic

Badge

Ik heb een wifi deurbel die alleen op 2.5Ghz werkt (zo zegt de handleiding en via de meegeleverde app vindt hij mijn Wifi netwerk niet automatisch). Hoe kan ik dat in mijn Experiabox V10a instellen? (Sorry ik ben een leek)

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik krijg mijn WIFI niet in het lijstje en ik zit op het WiFi netwerk en niet op G4

Badge