Wifi deurbel werkt op 2.4GHz. Hoe in te stellen op V10A?

  • 16 December 2019
  • 11 reacties
  • 363 keer bekeken

Badge

Ik heb een wifi deurbel die alleen op 2.5Ghz werkt (zo zegt de handleiding en via de meegeleverde app vindt hij mijn Wifi netwerk niet automatisch). Hoe kan ik dat in mijn Experiabox V10a instellen? (Sorry ik ben een leek)

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb een wifi deurbel die alleen op 2.5Ghz werkt (zo zegt de handleiding en via de meegeleverde app vindt hij mijn Wifi netwerk niet automatisch). Hoe kan ik dat in mijn Experiabox V10a instellen? (Sorry ik ben een leek)

Dat zou gewoon moeten werken. Gewoon installeren zoals in de handleiding staat.

 

*Admin: reacties samengevoegd met juiste topic

Hallo @Boucante , kom je in je lijstje wifi-netwerken helemaal je eigen netwerk niet tegen?

Heb je je smartphone wel op WiFi staan en niet op 4G?

En kan je smartphone op zich wel met je WiFi verbinden?

 

 

Ik heb een wifi deurbel die alleen op 2.5Ghz werkt (zo zegt de handleiding en via de meegeleverde app vindt hij mijn Wifi netwerk niet automatisch). Hoe kan ik dat in mijn Experiabox V10a instellen? (Sorry ik ben een leek)

Dat zou gewoon moeten werken. Gewoon installeren zoals in de handleiding staat.


Hallo @Nick83 , reageer je wel in het goede topic? @Boucante heeft een eigen topic daarover waarin ik zojuist ook gereageerd heb.

 

*Admin: reacties samengevoegd met juiste topic

Badge

Ik heb een wifi deurbel die alleen op 2.5Ghz werkt (zo zegt de handleiding en via de meegeleverde app vindt hij mijn Wifi netwerk niet automatisch). Hoe kan ik dat in mijn Experiabox V10a instellen? (Sorry ik ben een leek)

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik krijg mijn WIFI niet in het lijstje en ik zit op het WiFi netwerk en niet op G4

Badge

Ik heb een wifi deurbel die alleen op 2.5Ghz werkt (zo zegt de handleiding en via de meegeleverde app vindt hij mijn Wifi netwerk niet automatisch). Hoe kan ik dat in mijn Experiabox V10a instellen? (Sorry ik ben een leek)

Dat zou gewoon moeten werken. Gewoon installeren zoals in de handleiding staat.


Hallo @Nick83 , reageer je wel in het goede topic? @Boucante heeft een eigen topic daarover waarin ik zojuist ook gereageerd heb.

 

*Admin: reacties samengevoegd met juiste topic

Alles staat verder goed 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Boucante, welkom hier. 

Ik lees dat het nog niet lukt om jouw deurbel te installeren. Waar loopt het precies mis? Want het moet gewoon op de V10a kunnen, deze zendt namelijk beide frequenties uit. Hoe installeer je nu de bel? Want je geeft aan wel op de WiFi te zitten maar de WiFi niet te zien? Hoe bedoel je dat precies? Het is mij nog niet helemaal duidelijk namelijk. 

Badge

Ik moet via een app de deurbel koppelen, alleen komt mijn eigen WiFi netwerk niet in lijstje te staan. Helemaal geen WiFi netwerken. En ja mijn mobiel staat op wifi. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik had laatste ook een klant die hetzelfde aangaf. Daar was het probleem dat de sensoren van de deurbel niet helemaal goed op elkaar zaten. Toen deze goed zaten werkte de bel meteen. Ik wil je vragen om de installatie nog eens goed langs te lopen. 

Badge

Ga ik doen Bart. Alvast bedankt voor alle reacties! Ik laat het weten.

Reputatie 7
Badge +20

Ja ik ben erg benieuwd, ik hoop dat het de oplossing biedt. Ik hoor het graag. 

Reputatie 7
Badge +20

Werkt de bel inmiddels?