Beantwoord

WIFI en verbindingsset 1200

  • 28 October 2020
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Hallo,

Voor een kamer in ons huis waar we slechte wifi hebben heb ik een verbidingsset gekocht.

Dit lost het probleem gedeeltelijk op omdat ik nu internet heb via de kabel. Echter kan ik de verbindingsset ook gebruiken als wifi versterken of kan ik er nogĀ en ander apparaat bij kopen dat ik in deze kamer ook wifi heb?

Groeten,

Maarten Willems

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 2 November 2020, 22:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @WIFI en verbiningsset, welkom op het forum!
Ik kan je niet echt adviseren om een wifiversterker aan te sluiten op je draadloze verbindingsset omdat dit nog wel eens problemen geeft soms.
Echter kan ik je wel aanraden onze online wifimanagerĀ eens te doorlopen, met dit stappenplan moet je overal in je huis goed wifi kunnen krijgen, je kunt daar ook gratis wifiversterkers bestellen als dat nodig is. Het kan al een heel eind helpen als je hiervan eentje dichter bij de kamer zonder wifi plaatst!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!