Beantwoord

Wifi Experia box v10a niet stabiel

  • 15 July 2020
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik heb een glasvezel aansluiting met Eperiabox v10a en superwifi-punten, nu is het volgende probleem: ik moet tot soms meerdere keren per dag het modem uit- en weer aanzetten, om wifiverbinding te hebben. Wat kan ik doen om deze verbinding ‘stabieler’ te krijgen. (meldingen zijn: geen internet, kan ip-adres niet vinden,etc)

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 20 July 2020, 13:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JaapdH, wat flauw dat het zo'n gedoe is met je wifi :confused: Werkt bekabeld internet dan nog wel? En hoe zit dat met interactieve tv, als je dat ook via ons afneemt?

Als de wifi wegvalt, gebeurt dat dan overal in je woning en op elk apparaat? Of merk je nog verschil tussen verschillende apparaten en verschillende vertrekken in je woning? Zou je eens willen testen of de verbinding wel goed blijft, als je de Superwifi punten los hebt gekoppeld? Op die manier kunnen we constateren of het probleem bij de Superwifi punten ligt, of dat we ons ergens anders op moeten richten!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JaapdH,

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Hallo Maja,

Tijdens storing kan ik nog wel tv kijken en met uitgeschakelde superwifipunten valt wifi ook uit.

Groeten,  Jaap

Reputatie 7
Badge +20

Ah, de verbinding zelf blijft dan dus intact (anders deed de tv het ook niet) en het probleem zal niet bij de Superwifi punten liggen maar bij de wifi in het algemeen. Heb je onze handige Wifi Manager al doorlopen? Deze helpt je om het modem zo optimaal mogelijk in te stellen. Zo ja, wat kwam daar uit als conclusie? We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat helpt. Zo nee, zou je me dan uit willen leggen wat er precies gebeurt op het moment dat je wifi het niet doet? Merk je dan verschil tussen bepaalde locaties in je woning bijvoorbeeld?