Beantwoord

WiFi signaal thuis is slecht, ik wil wifiversterkers

  • 6 December 2020
  • 7 reacties
  • 526 keer bekeken

Het WiFi signaal in huis is op sommige plekken ronduit slecht.

Een nieuwe klant krijgt (of krijgt met korting) ‘WiFi versterkers ter waarde van bijna EUR 300. 

Ik vind dat te gek voor woorden: het is bekend dat WiFi slecht door beton heen gaat. KPN kan dat verbeteren maar doet dat door een aanbod wat je EUR 300 kost terwijl je als klant mag verwachten dat WiFi gewoon zijn werk doet.  Ben al jaren klant van KPN maar overweeg over te stappen: waarom moet ik extra betalen omdat het basisprodukt zijn werk niet goed doet?

Het modem doet zijn werk niet goed. Men weet dat. Als leverancier ben je verantwoordelijk voor een juist en goed werkend produkt. Nu wordt je op kosten gejaagd voor iets dat tegenwoordig heel normaal is. 

 

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 6 December 2020, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Bij slecht Wi-Fi krijgt u de beste oplossing gratis. 2 experia wifi's.  Die moeten bekabeld worden aangesloten op de experiabox. Doe de wifimanager overigens betaald u niet voor Wi-Fi maat voor een goede verbinding tot en met de meterkast.  Alles wat daarna komt is voor u. 

ik heb de test gedaan en kon een gratis versterker bestellen maar na toevoeging van 3 cijfers bank rekening  kom ik niet verder

Badge +19

Dat probleem komt vaker voor. Een medewerker van kpn reageert over een paar dagen.

Goedemiddag,

 

Als nieuwe klant heb ik na een test met één van uw medewerkers recht op twee gratis draadloze wifi versterkers omdat ik slechte wifi heb.

Nu ligt de Wifi Manager functie van de website eruit. Hoe kan ik in contact komen met iemand van de klantenservice?

 

Groeten,

Deborah Groeneweg

Als ik de reacties hierboven zie dan snap ik het standpunt van KPN niet.

Nu word je haast gedwongen eerst een paar maanden Ziggo te nemen, zodat je daarna je gratis wifi-draadloze versterkers kunt krijgen, als je weer overstapt.

KPN kan zich de moeite besparen en goed wifi geven zoals toegezegd wordt: een paar extra draadloze versterkers verschaffen aan klanten die al jaren en jaren bij KPN zijn.

Vraag: waarom is dat nu niet zo?

 

Badge +19

Kpn is de enige provider die de beste oplossing heeft voor slecht wifi. U krijgt namelijk bij slecht wifi 2 wifi versterkers gratis. Die moeten bekabeld aangesloten worden aan de experiabox. En bekabeld is altijd de beste oplossing. Typisch KPN! Die gaan gewoon voor het beste!

Badge +19

@D.E. Groeneweg  u heeft het vast verkeerd begrepen. Super wifi's lrijgt u nooit gratis.