Beantwoord

wifi valt weg op T-mobile mobiel

  • 30 May 2021
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Hallo ik heb sinds een paar weken last dat mijn wifi op mijn mobiele telefoon in huis wegvalt en dan over gaat op G4.

Mijn provider op mijn mobiel is T mobile , voorheen nooit last gehad dus hoe kan dit.

Vr GrĀ 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 2 June 2021, 10:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Vosco, welkom op ons forum!
Een wegvallende wifiverbinding word niemand vrolijk van!
Valt de verbinding ook weg op andere apparaten of alleen deze telefoon?

Had je onze online wifimanager al eens doorlopen? Waar komt die op uit?

Alleen deze telefoon en soms mijn tanltablet .

Reputatie 7
Badge +20

En deĀ wifimanager, waar komt die op uit? Als je alle stappen doorlopen hebt?

Uiteindelijk dat de wifi onvoldoende isĀ  in deĀ huiskamer en advies de router in de gang of in iedergeval dichter bij te hangen. Of evt een monteur laten komen maar dat kost weer 50 euro. Het vreemde is dat mijn man geen problemen heeft hiermeeĀ  echter hij heeft de KPN als provider en ik TMobile.Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Voor wifi maakt het niet uit welke mobiele provider je hebt gelukkig. Als het wifi wel goed werkt op de telefoon van je man zou het ook nog wel eens in het toestel kunnen zitten. Daar heb ik helaas niet echt een oplossing voor.

Dat gezegd hebbende, als je Ć©rgens in huis met een apparaat onder de 20Mbit/s blijft zitten met de wifimanager zal die ook een gratis wifiversterker of monteur aanbieden!