Beantwoord

WiFi - wel verbinding geen internet

  • 11 February 2021
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Het wifi signaal is sterk genoeg (drie boogjes op mijn iPhone in het hele huis), maar zelfs vlak naast mijn experia box krijgen we geen draadloze online verbindingen (op geen enkel device). Bij roaming geen probleem. Via de kabel ook geen probleem. Ik vermoed een probleem met de modem (hoewel, volgens de check op afstand is die in orde), maar de ‘service’ bij KPN is zo ingericht dat je onmogelijk iemand te spreken krijgt. Dan maar zo. Suggesties?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 16 February 2021, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @PJJMD, welkom op het forum!
Het probleem wat je beschrijft, waar je wel verbinding met wifi hebt maar geen internet krijgt zit hem vaak in externe wifi apparatuur zoals wifiversterkers. Gebruik je die toevallig? Kun je toelichten hoe je je netwerk hebt ingericht?

Als je ons hierover liever telefonisch spreekt kun je ons altijd bellen op 0800-0402 trouwens, je kunt ook chatten via www.kpn.com/service

 

Modem staat in de woonkamer, een WiFi versterker op de eerste verdieping  ( afstand een meter of 5). In het hele huis geen WiFi internet, ook niet op 1 m van dat modem.

Overigens nu weer geen probleem . Voor tv en pc een kabel naar diverse plekken, ook geen probleem. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Als het nu weer werkt zou ik alles vooral zo laten. Mocht het terugkomen kun je ons hierover altijd even bellen. Dat is het snelst!

Ok maar er is dus niks veranderd of opgelost, KPN internet is naar ik begrijp net als het weer- je accepteert maar wat je aangeboden krijgt, met dat verschil dat het weer gratis is. Helder, bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Nouja, als het niet werkt zou ik daar zeker niet mee blijven zitten wachten, vandaar dat ik adviseer hier tzt even over te bellen. Het hoort natuurlijk gewoon goed te werken. Maar als alles nu goed werkt is het moeilijk te zeggen waar het fout ging. De lijn meet vanaf hier goed dus érgens in je netwerk veroorzaakte iets problemen.


Het is een stuk makkelijker te zien waar je dak lekt als het regent.