Vraag

Woonveilig camera - superwifi

  • 3 October 2020
  • 3 reacties
  • 140 keer bekeken

Beste,

Ik heb twee camera's van woonveilig, één bedraad aangesloten en één via WiFi. Beide laten beeld zien en de camera die bedraad is aangesloten neemt ook op bij alarm of handmatig, degene via WiFi neemt geen beelden op bij alarm of handmatig. We gebruiken de experiabox V10 in combinatie met superwifi punten (3 stuks).

Inmiddels heb ik aantal dingen gelezen op het forum maar weet niet of dit kan helpen aangezien de camera is aangesloten via de superwifi. Ik zelf heb het idee dat het te maken heeft met de instellingen van de KPN apparatuur.

Wie heeft een idee?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik heb weinig verstand van dit onderwerp maar misschien is het goed om te beschrijven wat je zelf hebt ontdekt in je zoektocht en waarover je twijfelt. Ongetwijfeld zal er dan iemand reageren.

Reputatie 7
Badge +24

Word er gewerkt met een centrale server waar de beelden opgeslagen worden? Of zit er een SD kaartje in de camera waar de beelden op bewaard worden?

Goedenavond, de beelden van de cloud in van woonveilig, dus geen SD kaart. Ik denk zelf dat het mogelijk met een blokkade qua wifi gaat in de experiabox, aangezien de andere camera (bedraad) wel opneemt.