Vraag

xbox 360

  • 23 March 2020
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

goede middag ik heb een vraag

OpmerkingĀ Als u verbinding maakt via een communitynetwerk, moet u contact opnemen met de beheerder van uw netwerk en vragen of uw Xbox-console wordt toegevoegd aan het netwerkfilter van de community. U moet het IP-adres en MAC-adres van uw console beschikbaar hebben. Als u het IP-adres en Mac-adres voor uw Xbox-console wilt zoeken , gaat u naarĀ InstellingenĀ >Ā SysteeminstellingenĀ >Ā Netwerkinstellingen, selecteert u uw bekabelde of draadloze netwerk en selecteert u vervolgensĀ Netwerk configureren. Noteer hetĀ IP-adresen selecteer vervolgensĀ Extra instellingenĀ >Ā Geavanceerde optiesĀ en noteer hetĀ MAC-adres.Ā Geef deze informatie door wanneer u contact opneemt met uw netwerkbeheerder.

Ā 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hallo,

Ā 

Je zult iets meer info moeten geven.

Allereerst stel je hier geen duidelijke vraag.

Ā 

wat men denk ik ook nodig heeft is het type van je modem (experiabox)

Ā 

Ik vermoed iets met portforwarding maar dat is slechts een vermoeden.

Ā 

en kijk hier even:

https://beta.support.xbox.com/help/Hardware-Network/connect-network/xbox-one-network-connection

Ā 

Martijn

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Badr, welkom op het forum! Ik vermoed, gezien de titel en het stuk wat je daar gequote hebt, dat je problemen hebt om je XBox online te krijgen? We hebben inderdaad meer informatie nodig om daar eventueel bij te kunnen helpen. Ik kan je in ieder geval vertellen dat het stuk dat je daar quote niet van toepassing op een KPN verbinding, dat is geen community netwerk.