Vraag

Xiaomi redmi note 7 maakt geen verbinding met netwerk

  • 16 July 2023
  • 5 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren twee super WiFi punten. Werkt nu prima maar één van onze telefoons maakt geen verbinding meer met het netwerk. Hij herkent het netwerk wel maar na inloggen is er geen verbinding. En ik kwam erachter dat het ook niet uitmaakt welk wachtwoord ik invoer. Hij lijkt alles te accepteren. Kan natuurlijk niet kloppen. Ik heb al eea geprobeerd: herstarten modem, netwerk vergeten, opnieuw opstarten. Zonder succes. Al onze andere apparaten doen het wel. Telefoon is een Xiaomi redmi note 7.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @WillemBl, welkom hier. 

Wat ontzettend gek dat de Xiaomi Redmi Note 7 niet op de wifi wil. Hierin heb je al veel geprobeerd, waaronder het netwerk op het toestel vergeten etc. Dat waren ook mijn eerste gedachten. 

Alleen dat helpt dus niet, wat is het wel. Want je geeft eigenlijk aan dat het lijkt is te gaan te op de verificatie van het netwerk omdat elk wachtwoord lijkt te werken. 

Kun je met het toestel wel op een ander netwerk gebruik maken van de wifi? Want voor de SuperWifi werkte het wel gewoon goed? 

Ik heb in huis nog een ander WiFi netwerk. Alleen voor de xiaomi. Dat werkt normaal.

Dat is alleen geen super wifi 😢

Reputatie 7
Badge +20

Betreft het de zwarte SuperWifi? Zo ja, kun je wifi 6 uitzetten

Nog niet geprobeerd. Dat moet in elk wifipunt?

maar ja, de rest doet het goed op WiFi 6. Inclusief een Samsung tablet van 6 jaar oud.

Reputatie 7
Badge +20

Nee, SuperWifi's hebben een master. Of als je de Box 12 hebt, dan is die de master. Als je daar op een wijziging aanbrengt wordt het op alle punten toegepast. 

Je kan het eens testen. Werkt het niet, dan kun je het weer aanpassen.