Beantwoord

Aankoopbewijs toestel

  • 27 September 2020
  • 17 reacties
  • 295 keer bekeken

dag ik heb mijn aankoopbewijs nodig van mij huidige toestel waar kan ik die vinden?

 

*Admin: eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 September 2020, 19:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Clarisse, welkom op het forum. 

Je aankoopbewijs heb je via e-mail gekregen samen met de bevestiging van je abonnement of verlenging. 

Ik kan ook voor je nakijken of ik deze nog kan achterhalen. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dag ik heb het aangevuld

Ik heb alleen bevestiging gehad van abb verlenging en niet de factuur erbij 

Krijg je wel een factuur? Als je een abbonement afsluit inclusief toestel, is het maandbedrag hoger dan bij een sim only. Je betaalt immers niet eenmalig het volledige toestel afm voor garantie loopt dit dan via KPN.

Ja factuur wel

 

Jullie kunnen  nu toch bij mijn gegevens? DAN zien jullie toch wat uk heb afgesloten ik februari...dat was een verlenging met een nieuwe Samsung s10 plus

Ik ben gewoon een klant en denk mee met iedereen die op het forum een vraag stelt. Vandaar.

Owww sorry :grin:

Hi Clarisse, welkom op het forum. 

Je aankoopbewijs heb je via e-mail gekregen samen met de bevestiging van je abonnement of verlenging. 

Ik kan ook voor je nakijken of ik deze nog kan achterhalen. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Is gedaan 

Geeft niet. Misschien een brutale vraag, maar waarvoor heeft u een bon nodig? Is het contract niet voldoende?

Verzekering 

Waarschijnlijk kan KPN een document opsturen met de waarde van het toestel die u samen met het contract kan opsturen. Uiteindelijk heeft u het toestel dan niet los gekocht. Zit daar misschien het verschil in?

Ja denk het ook..dank je wel

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij gaat dit om een Samsung Galaxy S10 Plus 128GB, Prism Green, klopt dit? Heb je het IMEI nummer ook voor me? Als je belt naar *#06# komt deze gelijk in beeld, je kunt het echter ook op de doos vinden.

Volgens mij gaat dit om een Samsung Galaxy S10 Plus 128GB, Prism Green, klopt dit? Heb je het IMEI nummer ook voor me? Als je belt naar *#06# komt deze gelijk in beeld, je kunt het echter ook op de doos vinden.

*******************

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb het gezien hoor. :smiley: Was er nog mee bezig. Ik heb je een aankoopbewijs toegestuurd, hoor je binnen een paar minuten te ontvangen. Gelukt? 

Reputatie 7
Badge +24

@Clarisse2705, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.